۲۴ آبان ۱۳۹۳

روش جی ۵ و قیمت جی ۵ و نحوه خرید جی ۵

 روش جی ۵ و قیمت جی ۵ و نحوه خرید جی ۵

 

 

قیمت جی ۵ اصلی را از ما بخواهید.این محصول به صورت اورجینال و با قیمت بسیار رقابتی برای کلیه هموطنان عزیز در سایت جی ۵ عرضه شده است.آیا ردر شرایطی گیر افتاده اید که بخواهید مطلبی را به خاطر بیاورید اما هر چه قدر تلاش می کنید به نتیجه ای نمی رسید؟ به قول معروف انگار مطلب نوک زبانتان است اما هر چقدر به خودتان فشار می اورید انگار نه انگار و هیچ تاثیری ندارد.بی شک همه در این مواقع دوست دارند بدانند چه راه حلی برای رفع این مشکل وجود دارد. اول از همه باید علت این اتفاق را خدمتتان توضیح دهیم.به زبانی ساده می توان گفت چون مطلب به خوبی و به صورت کامل وارد حافظه شما نشده است این مشکل رخ می دهد ودرواقع باید به نحوی عمل کنید تا در هنگام آموزش و یادگیری مطالب به صورت ۱۰۰% کامل وارد حافظه بلند مدت شما شود.

 سایت جی 5

اینجا است که روش جی ۵ به میدان می اید و با روشی نوین به شما نشان خواهد داد که چگونه  عمل نمایید تا از این پس دارای یک حافظه بسیار قدرتمند و قوی شوید.شما با استفاده از متد جی ۵ می توانید جملات سخت و اعداد طولانی را به خاطر سپرده و هر زمان که خواستید انها را به یاد آورید.

برای خرید جی ۵ کار ساده ای در پیش دارید می توانید همین الان با شماره تلفن ۰۹۳۵۳۴۳۵۹۳۰ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.ما در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر شما را برایتان ارسال خواهیم کرد.

دقت کنید که قیمت جی ۵ ممکن است در برخی از سایت ها پایین تر از قیمت ارائه شده توسط ما باشد. ما با اطمینان به شما در سایت جی ۵ محصولی اورجینال  را خواهیم داد که به صورت کاملا علمی و با استفاده از منحنی فراموشی هاووس طراحی شده است.طبق این منحنی احتمال اینکه انچه شما در روز اول به خاطر سپرده اید بین ۲۰ تا ۲۵ در صد می باشد و این میزان هر روز که از ان می گذرد کمتر و کمتر خواهد شد.حال تکنیک جی ۵ اینجا است که با فاصله های زمانی مشخص و کاملا حساب شده به شما می گوید که باید مطلب فوق مجددا تکرار شود تا در نهایت  آنرا به حافظه بلندتان بسپارید.

 

 قیمت جی 5

در واقع  با هر بار جواب دادن سوللات به روش جی ۵ مغز شما به شما یک پاداش می دهد و همین امر موجب می گردد تا شور و ذوق یادگیی مغز بسیار بالا رفته و عملا در دفعات بعدی بهتر از قبل عمل نماید.

مشخصات جی ۵ اصلی

این محصول از ۵ خانه حافظه تشکیل شده که هر خانه دارای یک اندازه مختص به خود است. هر چقدر به سمت خانه های بالاتر می روید خانه ها بزرگ تر خواهند شد.حال شما با استفاده برگه هایی که درون جعبه برایتان قرار داده ایم و به جی برگ معروف هستند باید در یک طرف آن سوال مورد نظرتان و در طرف دیگر جواب را یادداشت نمایید.تکنیک اصلی در اینجا است که تا جایی که امکان دارد سعی کنید جواب ها کوتاه و تک کلمه باشد.سپس همه جی برگ ها را درون خانه شماره یک تا حدی که کاملا پر شود قرار می دهیم، تا حدی که جا برای برداشتن یکی یکی جی برگ ها وجود داشته باشد و هنگام برداشتن یک جی برگ بقیه جی برگ ها همراه آن در نیاید.برای خرید جی ۵ تنها کافیست تا با شماره تلفن ۰۹۳۵۳۴۳۵۹۳۰ تماس بگیرید و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

 

حال اولین سوال را مشاهده و اگر جواب انرا بلد بودیم بعد از پاسخ دادن برگه را رد خانه شماره دو قرار می دهیم و اگر جواب انرا نمی دانستیم برگه را در پشت دیگر برگه ها در خانه شماره یک قرار می دهیم.این کار را ادامه می دهیم تا کل برگه های خانه شماره یک به خانه شماره دو منتقل شود و در واقع این مرحله اول کار است.حال باید انقدر از خانه شماره یک برگه به خانه شماره دو منتقل کنیم تا این خانه به صورت کاملا پر شده و همین روند را مجددا برای  این خانه تکرار می کنیم.

بعد از انکه خانه شماره دو به صورت کامل پر شد می بایت از برگه هیا این خانه شروع به خواندن کنیم اما دقت داشته باشد تنها به اندازی خانه شماره یک باید از ان برگه در بیاوریم.برگه های در اورده شده را اگر بلد بودیم به خانه شماره سه منتقل می کنیم.

دقت داشته باشید که روش جی ۵ روشی نوین و بر اساس محاسبات کامل علمی بوده و در واقع همانطور که در بالا توضیح دادیم بر طبق منحنی فراموشی افراد طراحی و ساخته شده است.پس شک نکنید استفاده از این روش می تواند در شما انقلابی عظیم بوجود اورد و کمک بسیار فروانی در امر یادگیری  کند.

همانطور که در مورد جی تا که ورژن جدید جعبه جی۵ است، خانه شماره ی ۱ ما به اندازه ی ۳ واحد و یا بیشتر باشد و ما به همان اندازه حق برداشت از خانه ها را داریم. مراحل قبل را تکرار می کنیم تا جی برگ های ما به خانه شماره ی ۵ برسند و با مرور آن ها خانه شماره ی ۵ نیز خالی شود. حالا دیگر مراحل تکرار تکمیل شده است و شما تمامی مطالب را به حافظه بلند مدت خود سپرده اید و به یادآوری آن ها برای تمامی طول عمر تضمین شده است.

 

روش جی ۵ در مواقعی که شما حدودا ۳۰۰۰ برگه داشته باشید بهترین بازدهی را دارد چرا با این تعداد برگه دقیقا خانه اول پر شده و به صورت کاملا استاندارد طبق منحنی فراموشی به پیش خواهید رفت.اما شاید بخواهید مثلا برای ۲۰ ۳۰  عدد برگه از این روش استفادهکنید. بله نگران آن هم نباشید براحتی می توانید برای هر تعداد برگه که در نظر دارید از جی ۵ استفاده نمایید فقط باید بدانید که در این حالت دیگر نیازی به پر شدن و برداشت به اندازه ی خانه شماره ی ۱ نیست و شما در صورت بلد بودن جواب جی برگ ها، می توانید آن ها را به خانه بعدی منتقل کنید ولی اگر حتی یکی از آن ها را بلد نبودید باید آن را اگر در خانه ۵ هم هستید به خانه شماره ی۱ منتقل کنید و این مراحل را دوباره طی کنید تا آن دسته از جی برگ هایی را که بلد نبودید به جی برگ های خانه های جلوتر برسند.

 

 

 

مطالب مفید:

 

قیمت جی ۵
سایت جی ۵
روش جی ۵
خرید جی ۵
جی ۵ زبان
آموزش جی ۵
خرید جعبه لایتنر
نرم افزار جعبه لایتنر
آموزش جعبه لایتنر
ساخت جعبه لایتنر
روش جعبه لایتنر
جعبه لایتنر
جعبه یادگیری لایتنر
طرز کار جعبه لایتنر

 

کلمات کلیدی :

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>