۳ آذر ۱۳۹۳

آموزش جی ۵

آموزش جی ۵

 

آموزش جی ۵  می تواند در روند یادگیری شما تحولی عظیم ایجاد کند.شما با استفاده از این تکنیک به جای ساعت ها مطالعه کم بازده می توانید در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهیی را داشته باشید.شما با روشی که در جی ۵ استفاده می شود می توانید از این پس مطالبی را که در گذشته یادگیری و حفظ کردنشان بسیار و گاهی دشوار بود را به راحتی از پیش رو برداشته و گامی موثرذ در این زمینه بردارید.

طبق بررسی های دقیق علمی به عمل امده مشخص شده است که انسان ها دارای یک منحنی فراموشی هستند و مطالبی که در ذهن دارند  تنها به این دلیل فراموش خواهد شد که وارد حافظه بلند انها نشده است و طبعا انچیزی که در حافظه کوتاه مدت قرار گرفته بعد از مدتی و طبق منحنی فراموشی به کل از یاد خواهد رفت.حال راه چاره چیست و چه باید کرد تا مطمئن شد مطالب در حافظه بلند ما قرار گرفته است.؟

 

آموزش جی 5

اینجا آموزش جی ۵ به کمک شما خواهد امد چرا که این روش مبتنی بر آخرین دستاورد های علمی  بوده و طبق منحنی فراموشی ابینگ هاووس طراحی و ساخته شده است.در واقع می توان گفت که روش جی ۵ یک روش کاملا علمی و عملی است و بر همین اساس می توان به صورت قاطع اعلام کرد که به تهیه این پکیج می توانید در روند یادگیری خود تحولی عظیم ایجاد کنید.

طبق آخرین بررسی های متوجه شده است مطالبی را که در روز اول یاد می گیرید احتمال فراموشی آنها بین ۲۰ تا ۲۵ در صد می باشد و این درصد هر چقدر از زمان یادگیری می گذرد افزایش می یابد.حال اگر بتوان با یک تکرار منطقی و منظم  مطالب را در بزاه های زمانی مختلف دوباره تکرار کرد قطعا می توان میزان فراموشی را در هر بار تکرار بسیار پایین تر کرد.شک نکنید شما با خرید جی ۵ می توانید هم در وقت و هم در هزینه های بعدی که می بایست جهت یادگیری مطالب انجام دهید صرفه جویی کرده و از این پس دیگر ترسی از یادگیری و حفظ مطالب سخت و دشوار را نخواهید داشت.

در آموزش جی ۵ از یک جعبه  استفاده شده که دارای ۵ خانه است و خانه های موجود هر کدام با یک فاصله مشخص و کاملا از پیش تایین شده قرار گرفته اند. در واقع همه چیز بر اساس منحنی فراموشی ذهن انسان طراحی شده و این جعبه یک جعبه ساده و معمولی نیست.علاوه بر جی ۵ برای شما به همراه این محصول تعدادی برگه که به اصطلاح جی برگ گفته می شود نیز ارسال خواهد شد تا بتوانید در یک طرف برگه ها سوالات و در طرف دیگر اان جواب هایتان را یادداشت نمایید.حال باید طبق راهنمای محصول به اندازه ای که در خانه اول ظرفیت دارد برگه های خود را قرار دهید و شروع به کار کنید. آموزش کامل  روش استفاده از جی ۵ را در بخش آموزشی سایت قرار داده ایم که می توانید سر فرصت مطالعه نمایید. خرید جی 5

شما جهت خرید جی ۵ می توانید همین الان با شماره تلفن   ۰۹۳۵۳۴۳۵۹۳۰ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید و در کمتر از چند ساعت برای همشریان تهرانی  و در کمتر از چند روز برای عزیزان در شهرستان محصول را ارسال خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

مطالب مفید:

 

قیمت جی ۵
سایت جی ۵
روش جی ۵
خرید جی ۵
جی ۵ زبان
آموزش جی ۵
خرید جعبه لایتنر
نرم افزار جعبه لایتنر
آموزش جعبه لایتنر
ساخت جعبه لایتنر
روش جعبه لایتنر
جعبه لایتنر
جعبه یادگیری لایتنر
طرز کار جعبه لایتنر

 

کلمات کلیدی :

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>