۳ آذر ۱۳۹۳

آموزش روش ساخت جعبه لایتنر

آموزش جعبه لایتنر

 

 

آموزش جعبه لایتنر مبتنی بر منحنی فراموشی ذهن انسان طراحی شده و می تواند قدتر یادگیری شما را بسیار افزایش دهد.اولین بار یک محقق اتریشی به نام سپاستین لایتنر  توانست موفق به طراحی و ساخت جعبه ای گردد که بعد ها به نام خود او نیز معروف شد. این جعبه دارای ۵ خانه می باشد که  بر اساس اصول منحنی فرامشی ذهن انسان طراحی شده است.

نمونه ایرانی این محصول همان جی ۵ است که خیلی زود توانست به جایگاه بسیار خوبی در میان علاقه مندان  به افزایش قدرت یادگیری دست یابد.به نوعی جی ۵ را می توان نمونه تکمیل شده و پیشرفته جعبه لایتنر عنوان کرد.شاید خیلی ها دوست داشته باشند خودشان اقدام به  ساخت جعبه لایتنر نمایند اما اگر چنین فکری را رد سر دارید قبل از هر چیزی باید خدمتتان عرض کنیم که باید محاسبات بسیار دقیقی انجام دهید تا فاصله میان خانه ها کم و زیاد و کوچک و بزرگ نشود چرا که تمام راز این جعبه در رعاست فاصلیه میان خانه های ان است.

خرید جعبه لایتنر

در روش جعبه لایتنرعملی رخ خواهد داد که میزان قدرت یادگیری بسیار افزایش یابد و در عوض میزان فراموشی به شدت کاهش پیدا کند و همه این ها مدیون تکرارهای بسیار دقیق و حساب شده ای است که بر طبق منحنی فراموشی ذهن انسان طراحی و برنامه ریزی شده است.در حالت عادی معمولا انسان زمانی که مطلبی را یاد خواهد گرفت بعد از ۱ روز تا یک هفته حدود ۴۵۵ ان را فراموش می کند و بعد از یک ماه این عدد به ۸۰% نیز خواهد رسید.با یک حساب ساده متوجه خواهید شد که معمولا از ۱۰۰۵ مطالبی که فکر می کنید یاد گرفته اید تنها ۲۰% آنها را توانسته اید در حافظه خود نگه دارید.حال می توانید با یک حرکت بسیار ساده و تنها با خرید جعبه لایتنر این مقدار را به شدت افزایش دهید و به جای ۲۰% آنرا به عدد نزدیک ۱۰۰۵ برسانید.

همه می دانیم که برای حفظ کردن یکی از مرسوم ترین راه ها تکراران مطلب است اما اینکه چه موقع و به چه میزان این تکرار انجام شود نکته اینجاست .همه تکراار می کنیم اما چرا بعضی ها بهتر از ما جواب می گیرند؟ آیا آنها از حافظه قوی تری برخوردار هستند و یا استعاد بیشتری دارند ؟ به جرات می توان گفت اگر بدانید چه وقت و به چه مدت زمان باید عمل تکرار را انجام دهید  شما نیز می توانید تحولی عظیم در نحوه حفظ کردن و یادگیری خود بوجود اورید  و شاید خودتان هم باورنتان نشود که چقدر نسبت به گذشته روان تر و راحت می توانید مطالب را به خاطر بسپارید.بله براحتی و با  آموزش جعبه لایتنر می توانید خود را تبدیل به یک نابغه نمایید و از این پس هم در زمان و هم در هزینه خود بسیار صرفه جویی خواهید کرد.

روش جعبه لایتنر

برای عزیزانی که امسال می خواهند در کنکور شرکت کنند و نمی دانند از پس دروس حفظی خود چگونه بر آیند پیشنهاد می کنیم با کمک روش جعبه لایتنر این راه را برای خود هموار و آسان نمایید و در وقت خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید تا بتوانید از ان برای دیگر دروس مهم خود استفاده کنید.

 

ممکن است بگویید به جای خرید خودم می خواهم نسبت به ساخت جعبه لایتنر اقدام کنم. ما در این مورد هیچ حرفی نداریم و انتخاب را به عهده خودتان می گذاریم.اما دقت نمایید اگر فقط ذره ای بی دقتی در محاسبات و نحوه قرار گرفتن ۵ خانه این جعبه داشته باشید می توان تمام زحمات شما به هدر خواهد رفت و ونتیجه لازم را از ان نخواهید گرفت.مطمئن باشید هزینه ای که برای خرید این محصول می کنید در واقع هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است تا بتوانید در آینده تحولی عظیم در نحوه یادگیری خود ایجاد کنید.

 

 

مطالب مفید:

 

قیمت جی ۵
سایت جی ۵
روش جی ۵
خرید جی ۵
جی ۵ زبان
آموزش جی ۵
خرید جعبه لایتنر
نرم افزار جعبه لایتنر
آموزش جعبه لایتنر
ساخت جعبه لایتنر
روش جعبه لایتنر
جعبه لایتنر
جعبه یادگیری لایتنر
طرز کار جعبه لایتنر

 

کلمات کلیدی :

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>