۱۴ مرداد ۱۳۹۴

خرید پکیج جی۵

1677

خرید بهترین وسیله به خاطر سپاری و یادآوری      هرآنچه میخوانید، میبینید و میشنوید.
جدید موثر سبک استاندارد قابل حمل خودهیپنوتیزم آموزش زبان محافظت شده

دارای :
۱٫ کیف حامل، کیف حامل چه استفاده ای دارد
۱٫ شما برای آنکه بتوانید درهمه جا از جی ۵ استفاده کنید، باید بتوانید آنرا همیشه همراه خود داشته باشید تا تمرینات آنرا انجام دهید؛ جی ۵ هایی که کیف حامل ندارند تکان خورده و همه جی برگهای آنها بهم میریزد و بهم ریختن جی برگها یعنی همه تلاش شما طی چند ماه به هدر رفته و باید از اول دسته بندی کنید (در زمان خود صرفه جویی کنید)
۲٫ در صورتیکه بخواهید جی ۵ خود را فقط اندکی جابجا کنید، اگر کیف حامل نداشته باشید احتمال گم شدن و مفقودی جی برگهای خود را فراهم کرده اید، که این یعنی به هدر رفتن زحمت و از دست دادن معلوماتی که میتواند به شما کمک کند (جلوگیری از هدر رفتن زحمتهای شما)
۳٫ ظاهری شیک و جذاب به محصول شما میدهد، از دسترس کودکان به دور است و حتی اگر آنرا وارونه هم نماییدهمه اطلاعات شما طبق طبقه بندی که انجام داده اید، حفظ خواهد شد.

1669۲٫سی دی آموزشی
۱٫ شامل فایل راهنما- این راهنما به شما نحوه صحیح و اصولی استفاده از حداکثر توان خود را میدهد، بطوریکه از نتایج به دست آمده شگفت زده خواهید شد
۲٫ بیش از …. آهنگ برای آماده کردن ذهن و یادگیری ۸ برابری (۸۰۰%) با موزیکهای خودهیپنوتیزم ( هیپنوتراپی علمی جدید در ایران است که اخیرا توسط اساتید مختلف آموزش داده میشود) – این موزیکها به شما کمک میکند تا ۸۰۰% بهتر مطالب را به خاطر بسپارید و آنرا به یاد بیاورید – به دلیل تعدد این موزیکها شما هرگز خسته نمیشوید و برنامه خود را نیمه کاره رها نخواهید کرد.
۳٫ بسته ویژه: مجموعه … ساعت سخنرانی اساتید موفقیت در مورد موفقیت و عوامل و شرایط رسیدن به موفقیت ،آموزشهای ناب که در هیچ کجا نظیر آنرا ندیده اید، برای بهبود در عملکرد مغز و رفتار خود باید مانند موفق ها فکر کنید؛ چون اگر ما خود را موفق بدانیم – مانند موفقها تحصیل میکنیم، مانند موفقها به خاطر میسپاریم و موفق میشویم.
و همچنین مجموعه آموزش ۵ زبان زنده دنیا ۱۰۰% تضمینی (با روش استاندارد آموزش زبان در اروپا) . .. اگر هدف اصلی شما آموختن زبان است که این پکیج ۱۰۰% راهی هموار برای آموزش زبان میباشد، یکبار برای همیشه و اما اگر هدف اصلی شما آموختن زبانهای خارجه نیست، می توانید زبان را متفاوت تر از هر آنچه تاکنون آموخته اید، بیاموزید … کاملترین پکیج آموزش زبان که در اروپا و آمریکا تدریس میشود (یادگیری همزمان ۵ زبان زنده دنیا با استفاده از آخرین متد و در کمترین زمان ممکن
چند نفر از همسالان و اطرافیان خود را سراغ دارید که بتوانند به ۵ زبان زنده دنیا صحبت کنند، شما میتوانید اولین نفر باشید.
زبانهای موجود در پکیج همگی از پایه و از صفر آموزش داده میشوند و نیاز به هیچگونه آمادگی از قبل ندارند و شامل :انگلیسی، فرانسوی،اسپانیولی،ترکی استانبولی و ایتالیایی هستند.

۳٫ جعبه سبک؛ حتما برای شما پیش آمده که جعبه و یا ابزار شما بشکند و یا تغییر فرم بدهد – همه تلاش شما در یک لحظه نابود خواهد شد ، اگر جعبه شما استاندارد نباشد و خود شما بتوانید آنرا دستکاری نمایید، بعضی از خانه ها را کوچک و یا بزرگ نمایید که دیگر سنگ روی سنگ بند نمیشود، از خرید جعبه های سنگین جدا خودداری کنید که باعث ایجاد زحمت و آسیب برای خودتان و دیگران خواهد بود.
همه وزن کل پکیج جی۵ ما نیم کیلوگرم است
1674۴٫ کیف چرمی جیبی: کسانی که از جی ۵ استفاده میکنند قدر همه لحظه ها را می دانند، پس ازهمه اوقات خود برای پیشرفت استفاده میکنند، این کیف برای همین اوقات ساخته شده است، استفاده از اوقات مرده ای که به شما جهت پیشرفت ، موفقیت و رسیدن به هدفتان کمک میکند و از شما فرد موفقی میسازد که مانند همه موفقها قدر زمان و وقت خود را میدانند.
۵٫ جی برگ(فلش کارت): شما برای رسیدن به هدف خود نیاز به این برگه های جادویی دارید، که درهر بسته ۵۰۰ عدد قرار گرفته است( بیشتراز همه جا) و این تعداد برگه برای دوماه استفاده شما کافیست.
در صورت نیاز برگه های بیشتری برای شما ارسال میگردد برای سفارش برگه های بیشتر کلیک کنید.

 

 

خرید پکیج جی 5خرید پکیج جی۵ معمولی (فقط ۲۵ هزار تومان
شامل: کیف محافظ، جعبه جی۵، سی دی آموزشی، ۱۰۰۰ موزیک برای خود هیپنوتیزم، کیف چرم جیبی، ۵۰۰ برگه جی برگ

 

 

 

 

خرید پکیج جی 5خرید پکیج جی۵ به همراه برگه اضافه  ( ۵۰۰ برگه اضافه)
شامل: کیف محافظ، جعبه جی۵، سی دی آموزشی، ۱۰۰۰ موزیک برای خود هیپنوتیزم، کیف چرم جیبی، ۱۰۰۰ برگه جی برگ

 

 

 

 

خرید پکیج ویژه جی 5

خرید پکیج جی۵ ویژه
شامل: کیف محافظ، جعبه جی۵، سی دی آموزشی، ۱۰۰۰ موزیک برای خود هیپنوتیزم، کیف چرم جیبی، ۵۰۰ برگه جی برگ

به همراه آموزش تضمینی ۵ زبان زنده دنیا + مجموعه سخنرانیهای اساتید موفقیت

کلمات کلیدی :

Comments are closed.